google tags

sunnuntai 13. syyskuuta 2020

Hiljaisuuden rikkominen

On kulunut jo tovi (3kk..) kun oon viimeksi kirjoittanut. Ei oo vaan inspannu. Enkä tahtonut muutenkaan tehdä tästä semmosta pakko hommaa. Mut nyt heräsi inspiraation siemen ja päätin rikkoa blogihiljaisuuteni.

Aattelin ensin etten jaksaisi asiasta kirjoittaa, mutta tulinki toisiin ajatuksiin. Syy miksi en ole kirjoittanut on, että mun kesä meni aikalailla oman mielen kanssa tasapainoillessa (lue: tapellessa). Mulla oli 7 viikon terapiatauko ja nohh mun sisäinen lapsi koki kovaa eroahdistusta suhteessa terapeuttiin. Huomasin tauon aikana miten kantavaks voimaks terapeutin tuki on mulle muodostunut ja kuinka sitä ollaan vielä terapian tarpeessa.


Mun veli otti kissanpennun. Kattokaa nyt sitä miten sulonen :3

Niin terapia jatkui ja mieliala alkoi kohentua huomattavasti. Ja hyvä niin

Mulla on nimittäin nyt 3 (!!) viikkoa  takana koulua. Odotin sitä innoissani ja loppujen lopuksi oon ylpeä siitä että melko rauhallisin mielin pystyin koulun aloittamaan, vaikka huonompi ajanjakso olikin vielä tuoreessa muistissa. Onhan mulla nyt taas terapeutti rinnalla jeesimässä. Ekoista kouluviikoista on jäänyt käteen todella paljon uusia juttuja, käytännön asioita, uusia ihmisiä ja väsymys. Sitä mun on turha kieltää etteikö mua väsyttäis kun kello 7.30 soi herätys. Myös isossa ihmismassassa oleminen miun introverttiyteen taipuvaiselle luonteelle on kuluttavaa. Onneks nyt alan jo pikkuhiljaa tottua. 

Meidän luokka on tosi mukava ja vastaanottavainen ja ryhmähenki on (ainakin vielä toistaiseksi:D) positiivinen ja motivoitunut. Mitä enemmän me aiheisiin syvennytään sitä enempi tuntuu että oon oppimassa just oikeelta tuntuvia asioita. Yrittäjyys varsinkin kiinnostaa ja siitä meille puhutaankin koulussa paljon. Voin kirjottaa myöhemmin vähän enempi koulusta ja millasta siellä on opiskella.

Fiilikset on edelleenki korkeella tästä uudesta elämänvaiheesta. Kumminkin tää syksy on kaikin puolin tosi erillainen kuin muut lähivuosien syksyt. Jään innolla oottaan mitä koulu ja elämä ylipäätään vielä tuopi tullessaan. 


Mukavaa sunnuntaita iha jokaselle!


-Milla-


2 kommenttia: